Payment Banner

Často kladené otázky

  1. Co se stane, když by měla dodávka spozdit?
  2. Co se stane, když dodací služba nedodá zboží? Obdržím náhradní pneumatiky?
  3. Dodáváte též do jiných zemí?
  4. Jak se dostanu na mé pneumatiky?
  5. Jak zboží dodáváte a co se stane, když nebudu doma?
  6. Je možná dodávka na jinou adresu?
  7. Kdo mi dodá pneumatiky? 
  8. Kdy se dozvím přesný dodací termín? 
  9. Mohu dodací termín přesunout? 
  10. Mohu si též osobně vyzvednout pneumatiky v Hannoveru?
  1. Co se stane, když by měla dodávka spozdit?

    Pokud by se mělo prodloužit doručení objednaného zboží díky zpoždění dodávek od výrobce, budeme Vás o tom ihned informovat a současně Vám předložíme alternativní nabídku, která je ihned k dispozici.



  2. Co se stane, když dodací služba nedodá zboží? Obdržím náhradní pneumatiky?

    Pokud dodací služba nedoručila zboží, obdržíte samozřejmě neprodleně náhradu. Prosím informujte nás se zadáním Vašeho čísla zakázky (RD-číslo) přes e-mail na pneushop@delti.com nebo telefonicky na 246019154.



  3. Dodáváte též do jiných zemí?

    Samozřejmě dodáváme naše produkty i do jiných zemí. Přehled naleznete zde v dolní části na stránce pneushop.cz.




  4. Jak se dostanu na mé pneumatiky?

    Během objednávacího procesu budete tázáni po adrese dodání.  Pokud dodávku nemůžete nebo nechcete převzít na Vaší adrese bydliště, dodáme Vám zboží též na jinou adresu (tzv. dodací adresu). Jako dodací adresa může být uvedena jakákoliv požadovaná adresa např. Vaše dílna, jeden z našich montážních partnerů, benzínová pumpa atd.



  5. Jak zboží dodáváte a co se stane, když nebudu doma?

    Pro nás dodávají kurýrní služby DPD a GLS. Pokud nejste doma, pokusí se řidíč předat pneumatiky například u Vašeho souseda. Pokud to není možné, ponechá řidič kartičku (dodací oznámení) a Vy se můžete přímo spojit s kurýrní službou.



  6. Je možná dodávka na jinou adresu?

    Dodáváme uvnitř České republiky na každou požadovanou adresu: přímo  zákazníkům, na alternativní adresu nebo k našim montážním partnerům.



  7. Kdo mi dodá pneumatiky? 

    Naše zboží je dodáváno přes "Deutscher Paketdienst - německá balíková služba (DPD)" a "General Logistics Systems (GLS)" .



  8. Kdy se dozvím přesný dodací termín? 

    Jakmile objednané zboží opustilo sklad, obdržíte e-mail, ve které Vám sdělíme předběžný termín dodání. Přesný termín Vám bohužel nemůžeme udat, protože dodání přebírají za nás balíkové služby DPD a GLS.



  9. Mohu dodací termín přesunout? 

    Pokud jsou pneumatiky již na cestě k Vám, nemůžeme bohužel termín dodání již více změnit, protože plánování cesty pověřené balíkové služby je nezávislé od nás. (Prosím přezkoušejte možnost, nechat si zboží převzít od někoho jiného, např. od souseda). Pokud balíková služba nikoho nezastihne, obdržíte zprávu s novým datumem dodání jakož i kontaktním telefoním číslem.  



  10. Mohu si též osobně vyzvednout pneumatiky v Hannoveru?

    Bohužel osobní vyzvednutí v naší centrále v Hannoveru není možné, protože zboží obdržíte přímo z našich skladů, které se nachází po celém Německu.



x