Payment Banner

Často kladené otázky

  1. Chybně jsem objednal. Co teď? 
  2. Jak mohu objednat více pneumatik v jedné objednávce?
  3. Jak mohu u Vás objednat?
  4. Jak mohu změnit počet objednaných pneumatik?
  5. Jak se dozvím, zda jste obdrželi moji objednávku přes internet?
  6. Mohu u Vás objednat i mimo internetu? Které jiné možnosti objednání existují?
  7. Na koho se mám obrátit při otázkách k mé objednávce?
  8. Nejsem si jistý(á), zda jste obdrželi moji objednávku. Co mám udělat?
  9. Potřebuji heslo, pokud budu chtít u Vás objednat? 
  10. Proč se již více nenabízí určité pneumatiky? 
  1. Chybně jsem objednal. Co teď? 

    Pokud jste nedopatřením chybně objednali, můžeme Vaši objednávku samozřejmě stornovat.



  2. Jak mohu objednat více pneumatik v jedné objednávce?

    Více rozdílných pneumatik můžete objednat tak, že v nabídce kliknete u příslušných pneumatik na tlačítko "Do košíku". Jděte potom na odkaz "Košík" v navigační liště "Můj nákup", zde naleznete nyní vypsané všechny vybrané pneumatiky ve Vašem košíku.



  3. Jak mohu u Vás objednat?

    Můžete objednat přimo přes internet, přes mail pneushop@delti.com nebo telefonicky na 246019154. Rádi Vám dále pomůžeme.



  4. Jak mohu změnit počet objednaných pneumatik?

    Při objednávce se vychází z počtu 4 pneumatik. Pokud si přejete vyšší nebo nížší počet, tak můžete počet přizpůsobit v prvním objednávacím kroku. K tomu klikněte prosím na "Změň počet pneumatik" a zadejte požadovaný počet.



  5. Jak se dozvím, zda jste obdrželi moji objednávku přes internet?

    Bezprostředně obdržíte potvrzení objednávky přes e-mail nebo přes fax. Pokud jsme Vám i přes zadání Vaší emailové adresy nebo faxového čísla neposlali žádné potvrzení objednávky, tak jsme bohužel Vaši objednávku neobdželi. Prosím zadejte v tomto případě Vaši objednávku ještě jednou.



  6. Mohu u Vás objednat i mimo internetu? Které jiné možnosti objednání existují?

    Pokud nechcete objednávat přes internet, můžete objednat  telefonicky na 246019154 nebo přes fax 0049 511 879 890 71. Prosím sdělte nám přesné označení zboží, počet pneumatik a informujte nás o tom, jak budete chtít platit: bankovním převodem nebo kreditní kartou (prosím udejte jméno majitele kreditní karty, číslo karty jakož i platnost karty).




  7. Na koho se mám obrátit při otázkách k mé objednávce?

    Prosím pošlete nám v těchto připadech zprávu na pneushop@delti.com nebo zavolejte na 246019154.



  8. Nejsem si jistý(á), zda jste obdrželi moji objednávku. Co mám udělat?

    Po náležitém obdržení Vaší objednávky obdržíte od nás obratem přes email potvrzení o objednávce a Vaše číslo zakázky. Pokud se to nestane, pošlete nám prosím e-mail na pneushop@delti.com nebo volejte 246019154.

    Otázky k průběhu reklamace (2 Otázky)



  9. Potřebuji heslo, pokud budu chtít u Vás objednat? 

    Nepotřebujete žádné heslo, aby jste mohli objednat. Poté co jste v objednávacím formuláři klikli na "Všeobecné obchodní podmínky jsem četl(a) a akcetuji je", můžete ihned přejít ke kroku 2. Nechte proto prosím obě políčka prázdná "E-Mail" a "Heslo" a klikněte na "Ke kroku 2".



  10. Proč se již více nenabízí určité pneumatiky? 

    Díky váznutí dodávek od výrobce Vám eventuálně nemůžeme nabídnout v současné době odpovídající typ pneumatiky. Můžeme ale rádi Vaši objednávku přijmout. Jakmile bude opět zboží na skladě, budeme Vás o tom informovat.  



x