Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Stav objednávky x
Odhlásit se

Často kladené otázky

  1. Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?
  2. Platí ve virtuálním obchodě stejná práva jako v reálném obchodě?
  1. Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?

    Pokud má zboží vadu nebo vykazuje nedostatky, můžete zboží samozřejmě reklamovat v záruční době. Záruční doba pro naše zboží obnáší 24 měsíců, počínaje dnem dodání.
    Kontaktujte nejdříve náš zákaznický servis přes email na
    pneushop@delti.com, přes fax 0049 511 87 98 91 96 nebo na telefoní číslo 24 60 19 154. Obdržíte od nás reklamační formulář. Tento prosím zašlete kompletně vyplněný a podepsaný nazpět. Reklamované zboží zašleme výrobci k posouzení.
    Odkaz: Prosím neposílejte žádné pneumatiky na adresu sídla společnosti v Temešváru. Na této adrese nemůžeme přijímat žádné pneumatiky.
    Při reklamaci již namontovaných pneumatik se prosím obraťte na Vaši montážní stanici.



  2. Platí ve virtuálním obchodě stejná práva jako v reálném obchodě?

    pneushop.cz je český obchod s pneumatikami od Delticom OE, rumunské firmy se sídlem v Temešváru. Máte plnou záruku na vrácení zboží během 14 dnů, pokud nebudou pneumatiky použity a ani nebudou namontovány. Pokud jsou pneumatiky poškozené nebo vadné, máte všechna práva ochrany spotřebitele. Mimo to máte 14-denní právo na podání námitky dle zákona.