Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Stav objednávky x
Odhlásit se
Objednávky - postup
  • Zadejte rozměr pneumatiky a rychlostní index (Ve Vašem technickém průkaze jsou sice uvedené specifikace povolených pneumatik pro Váš vůz, ovšem je možné, že se během doby změnily. Proto se pro jistotu prosím podívejte na pneumatiky, které jsou už na Vašem vozu namontováné). Vyberte si druh pneumatiky – např. zimní nebo letní – a kliknete na „Zobrazit pneumatiky“. Uvidíte seznam navržených pneumatik, včetně cen. Následovně si můžete vybrat cenovou kategorii nebo zůstat na automaticky nastavené „Naše nejlepší doporučení“, v tom případě od nás obdržíte tu nejvýhodnější nabídku. Pod odkazem „Detaily“ obdržíte dodatečné informace a fotku produktu, ilustračního charakteru. Po vložení zboží do nákupního košíku je potřeba vybrat počet kusů. Při procesu objednání vycházíme ze základního počtu čtyř pneumatik. Pokud by se jednalo o menší počet, musí být tento požadavek označen. Po výběru pneumatik a správného počtu kusů klikněte na odkaz "Objednat nyni" nebo "pokračovat v nákupu". Dále zadáte Vaše osobní údaje a adresu. Doručovací adresa je automaticky nastavena pro území České republiky. Delticom OE nabízí také širokou sít servisních montážních partnerů, které si můžete během objednani vybrat. V následujícím kroce si vyberte způsob platby: převodem na účet, dobirkou, kreditní kartou, Paypal, Sofort, Bitcoin, Trustly nebo Revolut. Po prověření vsech údajů a pred dokončením objednávky, nezapomeňte označit, že jste si přečetli a akceptovali Všeobecné obchodní podmínky. Po dokončeni Vaší objednávky obdržíte e-mail jako potvrzení Vaší objednávky se všemi údaji.

  • Jakmile pneumatiky opustí sklad obdržíte fakturu– pokud nedojde k jakýmkoliv problémům, tak asi za 1 až 2 dny po obdržení potvrzení objednávky, Poté už můžete dohodnut termín montáže u Vašeho servisního partnera. Závěrem Vás pak poprosime o (dobrovolné!) zodpovězení několika krátkých otázek, za účelem zlepšování našich služeb.

  • Pokud by jste zjistili, že se ve Vašich údajích objevila chyba, máte dvě možnosti, jak ji opravit:

  • Na adrese "Moje objednávka" můžete po zadání e-mailové adresy a Vašeho hesla (oboje zadáváte během objednávky) sami opravit Vaše údaje. Pošlete E-Mail na pneushop@delti.com a napište, co by jste si přáli změnit.