Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Stav objednávky x
Odhlásit se

246019154246019154

X
Potřebujete pomoc?
Zde Vás krok
za krokem
dovedeme ke správným
pneumatikám.
Hledání pneumatik
Šířka
Výška
Průměr
Reifen Finden

Podle údajů vozidla
Značka:
Řada modelu:
Rok výroby / typ:
Série / Verze:

Pneumatiky optimalizované pro mobilitu dobývají trh

Nikdo nemá rád defekty. Vašemu autu se během jízdy poškodí pneumatika – možná i na odlehlém nebo nebezpečném místě. Než budete moci pokračovat v jízdě, poškození musí být zkontrolováno a opraveno.

Vadná pneumatika musí být nahrazena rezervní pneumatikou nebo nouzovým kolem, abyste mohli dostat své auto do nejbližšího servisu. Ale i s náhradní pneumatikou a nářadím může být výměna pneumatiky u rušné silnice noční můrou. Na jedné straně jsou neustále jedoucí auta, na straně druhé hrozí, že šrouby kol nejdou povolit ani s pomocí toho nejlepšího nářadí. K řešení těchto problémů vyvinuli výrobci pneumatik samotěsnící mobilní pneumatiky. Existují různé technologie – od Runflat přes Seal až po DriveGuard. Technické vlastnosti vysvětlíme níže.

Pneumatiky Runflat (dojezdové)


Tyre Hole

Pokud dojezdová pneumatika (run-flat) ztratí tlak, je stabilizována svými samonosnými bočnicemi. Ty jsou vyrobeny z pryžové směsi, která zajišťuje stabilitu pneumatiky v případě poškození. Vestavěná patka navíc zabraňuje vyskočení pneumatiky z ráfku. S touto pneumatikou je možné pokračovat v jízdě až do vzdálenosti 80 kilometrů maximální rychlostí 80 km/h (pokud z pneumatiky po poškození unikne vzduch). V případě poškození s následnou ztrátou tlaku jsou k dispozici senzory, které spustí alarm, aby řidič věděl o defektu. V závislosti na modelu jsou tyto senzory umístěny buď přímo v pneumatice, kde měří teplotu a tlak, nebo systém vyhodnocuje signály senzorů ABS. Díky pneumatikám run-flat motoristé nemusí zdlouhavě čekat do příjezdu záchranné služby. Místo toho mohou zajet přímo do nejbližší garáže. Dojezdové pneumatiky jsou k dispozici v našem obchodě jako letní a zimní pneumatiky. V závislosti na výrobci mají run-flat pneumatiky různé štítky. Continental například nazývá své dojezdové pneumatiky SST, což je zkratka pro „Self Supporting Tyre“ (Samonosná pneumatika).

Zde si můžete prohlédnout naše nejlepší pneumatiky v kategorii runflat:

Jednoduše vyberte rozměr pneumatiky a rychlostní index a najděte si perfektní pneumatiku pro vaše vozidlo.

Pneumatiky SEAL


Na rozdíl od run-flat pneumatik se pneumatiky s technologií Seal skutečně dokážou opravit samy. Hovoříme zde o samotěsnících pneumatikách. Při propíchnutí jsou samotěsnící pneumatiky navrženy tak, aby automaticky utěsnily poškozené místo. Umožňuje to speciální lepivá směs připevněná na vnitřní straně pneumatiky. Tato sloučenina obklopuje předmět, který do pneumatiky vnikl (např. hřebík). Jakmile je předmět vytažen, směs utěsní otvor. Do otvoru je zatlačen tlakem vzduchu uvnitř pneumatiky. V důsledku toho lze pneumatiku snadno odvézt do další dílny.

Na rozdíl od pneumatik run-flat nevyžaduje technologie SEAL systém kontroly tlaku v pneumatikách, ani speciální ráfky. A: lze jej použít u jakéhokoli vozidla.

Jedním z výrobců, kteří vyvinuli technologii SEAL, je společnost Continental se svým produktem ContiSeal. Speciální pneumatiky ContiSeal využívají tuto novou technologii a dokážou utěsnit defekty až do průměru pěti milimetrů.

Přestože je tato technologie považována za bezpečnou, výrobci doporučují kvůli bezpečnosti používat systém monitorování tlaku v pneumatikách. Kromě toho lze s utěsněnou pneumatikou jezdit jako s jakoukoli jinou pneumatikou, aniž by bylo nutné upravovat provoz vozu nebo jeho jízdní chování. Legislativa však vyžaduje co nejdříve po využití technologie SEAL prohlídku odborníkem, takže cesta do garáže je stále nutná.

Podívejte se na naše nejlepší pneumatiky v kategorii SEAL:

Jednoduše vyberte rozměr pneumatiky a rychlostní index a najděte si perfektní pneumatiku pro vaše vozidlo.


Pneumatiky DriveGuard


Technologie pneumatik DriveGuard je založena na nově vyvinutých žebrech – takzvaných „chladicích žebrech“. Vnější stěny pneumatik jsou vyztuženy, díky čemuž jsou obzvláště pružné podél běhounu. Bočnice jsou navíc robustnější a tím méně náchylné k poškození.

Poznámka: Je povinné použití varovného systému, aby řidič věděl, že má jeho vozidlo defekt pneumatiky! Od roku 2014 musí mít každý, kdo používá pneumatiky DriveGuard, ve svém vozidle elektronický systém detekce tlaku v pneumatikách.

Podpůrný kruh Bridgestone


Bridgestone Support Ring (BSR) je další produkt vyvinutý společností Bridgestone. BSR je kovový kruh umístěný pod běhounem pneumatiky, který výrazně zvyšuje její stabilitu. Pneumatiky BSR však v současné době nelze namontovat na každé vozidlo. K montáži je potřeba speciální výbava, která je zatím vyhrazena pro síť Toyota.

Už nikdy neuvízněte na silnici s proraženou pneumatiko

Výrobci pneumatik vyhlásili válku defektům a neustále vyvíjejí nové technologie pro zvýšení jízdního komfortu a bezpečnosti. Níže jsou uvedeny některé přednosti pneumatik, které nabízíme v našem obchodě: