Stav objednávky x
Odhlásit se

246019154246019154

Často kladené otázky

Otázky k objednávce

Otázky k průběhu reklamace

Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?

Co musím udělat, pokud je dodaná pneumatika chybná?

Pokud má zboží vadu nebo vykazuje nedostatky, můžete zboží samozřejmě reklamovat v záruční době. Záruční doba pro naše zboží obnáší 24 měsíců, počínaje dnem dodání.
Kontaktujte nejdříve náš zákaznický servis přes email na
pneushop@delti.com, přes fax 0049 511 87 98 91 96 nebo na telefoní číslo 24 60 19 154. Obdržíte od nás reklamační formulář. Tento prosím zašlete kompletně vyplněný a podepsaný nazpět. Reklamované zboží zašleme výrobci k posouzení.
Odkaz: Prosím neposílejte žádné pneumatiky na adresu sídla společnosti v Temešváru. Na této adrese nemůžeme přijímat žádné pneumatiky.
Při reklamaci již namontovaných pneumatik se prosím obraťte na Vaši montážní stanici.